Hrnek Stříbrný (stříbrná metalíza) s vlastním potiskem, 330 ml

(Hodnocení: 6)

Od 259 

Zakoupeno:990
Dostupné:9

Stříbrný lesklý hrnek s efektním metalickým podkladem. Jen ruční mytí ( není vhodný do myčky )

TISK CELOBAREVNÉ HRNKY JE MOŽNÉ POUZE V ODSTÍNECH ŠEDI.

9 skladem

Možnosti doručení

Předpokládané doručení: 25.04 (Pá) - 28.04 (Po)
Osobní odběr Brno: 24.04 (Čt)
Množství Cena Sleva
1 259  0%
2-4 249  10 
5-11 220  15%
12-35 207  20%
36+ 194  25%
Uložit na později / Sdílet

Bude vytvořena jedinečná adresa URL ke sdílení ...

Popis

Hrnek stříbrný s vlastním potiskem

Vytvoř si stříbrný hrnek s vlastní fotkou nebo textem

Je velmi jednoduché vytvořit originální příslušenství z běžného hrnku, pokud do něj přenesete jednotlivý obrázek, fotografii nebo nápis. Takový hrnek s fotkou bude skvělým dárkem přátelům, kolegům nebo … sobě. Hrnek s vlastním potiskem je zvláštní a nezapomenutelná věc. Kromě toho je vždy užitečné doma i v kanceláři. Obrázek vytvořený pomocí sublimačního fotografického tisku je odolný vůči vnějším vlivům, nevyžaduje zvláštní péči a po dlouhou dobu si zachovává svůj původní vzhled. Hrnek s vlastním potiskem můžete provádět z jakéhokoli obrázku do výšky 9,5 cm a šířky až 21 cm. Můžete přidat obrázek, nápis, přidat rámeček a změnit pozadí. Nebo vytvořte barevnou koláž.

Hrnek Stříbrný
Parametry
Hmotnost 0.4 kg
Rozměry 12 × 9 × 10 cm
Materiál

Keramika

Počet kusů v balení

1 ks

Objem

Výrobce

E-cut.cz

Země výroby

Česká republika

Způsob potisku

Sublimace

Barva hrnku

Stříbrná

Heuréka recenze
Nejsou k dispozici žádné recenze produktů.
Dotaz na produkt
5
6 hodnocení
6
0
0
0
0

6 recenzí Hrnek Stříbrný (stříbrná metalíza) s vlastním potiskem, 330 ml

Vymazat filtry
  1. Měnící efekt je opravdu kouzelný :)
    SabinaOvěřený nákup
    2 května, 2024
    Rychlé vyřízení a moc ochotní
    KristinaOvěřený nákup
    27 srpna, 2022
    Odpověď od Martina:
    Moc děkujeme za pětihvězdičkovou recenzi! Podělíme se o ni s týmem obchodu, aby věděli, že mají pokračovat v úžasné práci.
    Naprosto skvělé!
    Liliana MOvěřený nákup
    31 července, 2022
    Odpověď od Martina:
    Děkujeme za vaše milé hodnocení!
    Spokojenost!
    DanOvěřený nákup
    30 června, 2022
    Odpověď od Martina:
    Jsme rádi za vaši zpětnou vazbu! Děkujeme, že jste si vybrali náš výrobek!
    Super obchod , není co vytknout , kvalita , ceny , komunikace vše ok.
    KristýnaOvěřený nákup
    8 června, 2022
    Odpověď od Martina:
    Vážíme si toho, že jste si našli čas a podělili se s námi o svou spokojenost a nejvyšší hodnocení.
    Rychlý a spolehlivý obchod
    JustýnaOvěřený nákup
    20 května, 2022
    Odpověď od Martina:
    Moc děkujeme za pětihvězdičkovou recenzi! Podělíme se o ni s týmem obchodu, aby věděli, že mají pokračovat v úžasné práci.
Přidat recenzi

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak funguje systém hodnocení?

Jak funguje systém hodnocení?
Abyste se mohli lépe rozhodovat při vašem nákupu a zároveň jsme od vás dostali zpětnou vazbu, zavedli jsme systém hodnocení kvality.
Každý náš zákazník obdrží po expedici anketní dotazník, ve kterém může vyplnit svoji spokojenost (nebo nespokojenost) s kvalitou produktu. Všechny zde uvedené komentáře jsou tedy reálné a nejsou námi upravovány.

Jak hodnocení chápat a jak na něj reagujeme?
Nejdříve se podívejte na celkový počet hodnocení (hvězdičky) a poté konkrétní komentáře. Celkový počet hodnocení se nemusí shodovat s počtem komentářů, jelikož velké množství zákazníků žádný komentář nezanechá. Počet hvězd je tedy pro Vás rychlým vodítkem o kvalitě produktu a spokojenosti zákazníků.

Mezi komentáři naleznete jak kladné (kterých si samozřejmě vážíme), tak i záporné, na které vždy zákazník dostane individuální odpověď a řešení problému. Jelikož se jedná o komunikaci osobního charakteru, není zde pochopitelně zveřejňována. Proto si nepleťte toto hodnocení s diskusním fórem.
Jelikož vyrábíme každému zákazníkovi zboží na míru, může se stát, že uděláme chybu, popř. měl zákazník jiné očekávání. Vždy se snažíme vše vyřešit ve prospěch zákazníka (tzn. chybu opravit, vyměnit nebo vrátit peníze) a získat tak narušenou důvěru zpět.