Způsoby platby

Způsoby dopravy zboží

Zboží odesíláme do 24 h od přijetí objednávky, pokud je platba na dobírku či přes platební bránu GoPay. Při platbě převodem, odesíláme do 24 h od přijetí platby.
Česká republika
  • Zásilkovna
  • Nejvýhodnější doručení na adresu
  • Česká pošta – na adresu
  • Česká pošta – balík Na poštu
  • Česká pošta – Doporučené psaní
  • Osobní odběr ( Křenová 531/69a, Brno, 60200)
Slovensko
  • Zásilkovna
  • Nejvýhodnější doručení na adresu
  • Slovenská pošta – balík na poštu
Zásilkovna
TIP
69
2589 výdejních míst v ČR
578 výdejních míst na Slovensku
Doručení do druhého dne
Sledování zásilek
SMS + E-mail oznámení
Reklamační asistent
Nejvýhodnější doručení na adresu
POPULÁRNÍ
99
DPD, In-Time
Sledování zásilek
Doručení do druhého dne
SMS + E-mail oznámení
Česká pošta
60-150
Sledování zásilek
Doručení 1-4 dní
SMS + E-mail oznámení
Czech Republic: Nejvýhodnější doručení na adresu1-3 day(s)
Czech Republic: Doporučené psaní (Prioritní)1-3 day(s)
Czech Republic: Balík Na poštu1-3 day(s)
Czech Republic: Na adresu1-3 day(s)
Czech Republic: 🚚 Doprava zdarma1-2 day(s)

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

  • Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
  • Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
  • Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči !
  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.