Způsoby platby

Způsoby dopravy zboží

Zboží odesíláme do 24 h od přijetí objednávky, pokud je platba na dobírku či přes platební bránu GoPay. Při platbě převodem, odesíláme do 24 h od přijetí platby.

Z důvodu narustajícího počtu nevyzvednutých zásilek, na dobírku již nezasíláme

Česká republika
  • Zásilkovna
  • Nejvýhodnější doručení na adresu
  • Česká pošta – na adresu
  • Česká pošta – balík Na poštu
  • Česká pošta – Doporučené psaní
  • Česká pošta – Obyčejné psaní
    Je jen na vás, zda si zvolíte tento druh zásilky, neboť nízká cena s sebou přináší určitá omezení:

    • zásilky nejsou evidovány v poštovním systému – nelze je tedy ani reklamovat, ani dohledat
    • není garantovaná doba dodání – doručení může trvat i několik dní
    • obsah se může poškodit – v případě, že se obálka nevejde do schránky, pošťák ji třeba přehne
    • možné riziko ztráty – obyčejná zásilka se může po cestě zatoulat (stačí drobná chyba v adrese) nebo vám ji někdo může zcizit z poštovní schránky (velká obálka se do schránky většinou nevejde)
    • případnou škodu nelze vymáhat – volbou obyčejné zásilky přebírá veškerá tato rizika kupující na sebe
  • Osobní odběr ( Křenová 531/69a, Brno, 60200)
Slovensko
  • Zásilkovna
  • Nejvýhodnější doručení na adresu
  • Slovenská pošta – balík na poštu
Zásilkovna
TIP
69
2589 výdejních míst v ČR
578 výdejních míst na Slovensku
Doručení do druhého dne
Sledování zásilek
SMS + E-mail oznámení
Reklamační asistent
Nejvýhodnější doručení na adresu
POPULÁRNÍ
109
DPD, In-Time
Sledování zásilek
Doručení do druhého dne
SMS + E-mail oznámení
Česká pošta
60-150
Sledování zásilek
Doručení 1-4 dní
SMS + E-mail oznámení
Czech Republic: Zásilkovna1-2 day(s)
Czech Republic: Nejvýhodnější doručení na adresu1-2 day(s)
Czech Republic: Obyčejné psaní (Standard)2-7 day(s)
Czech Republic: Doporučené psaní (EK)2-7 day(s)
Czech Republic: Doporučené psaní (D+1)1-3 day(s)
Czech Republic: Balík Na poštu1-3 day(s)
Czech Republic: Balík Do ruky1-3 day(s)
Czech Republic: Osobní odběr - Brno1 day(s)
Czech Republic: 🚚 Doprava zdarma1-2 day(s)

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

  • Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
  • Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
  • Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči !
  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267