Způsoby platby

Způsoby dopravy

Zásilkovna
Zásilkovna - 79 Kč
  • Rádi bychom Vás upozornili, že dle obchodních podmínek Zásilkovny, nebereme ani my ani zásilkovna zodpovědnost za zboží s označením KŘEHKÉ, tzn. hrnky. Pokud si ji přesto vyberete, za obsah balíčku si zodpovídáte v případě poškození Vy sami.
  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky
  • 7300 výdejních míst v ČR
  • 1993 výdejních míst na Slovensku
  • Doručení do druhého dne
  • Sledování zásilek
  • SMS + E-mail oznámení
  • Reklamační asistent
Zásilkovna
Doručení na adresu - 109 Kč
  • Rádi bychom Vás upozornili, že dle obchodních podmínek Zásilkovny, nebereme ani my ani zásilkovna zodpovědnost za zboží s označením KŘEHKÉ, tzn. hrnky. Pokud si ji přesto vyberete, za obsah balíčku si zodpovídáte v případě poškození Vy sami.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti Zásilkovna
  • V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.zasilkovna.czV pravé části vložíte číslo balíku do políčka  „Kde je moje zásilka?“, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
  • Společnost Zásilkovna nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
Balíkovna - 79 Kč
  • Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybranou Balíkovnu
  • Aktuálně si můžete vybrat z více než 2000 Balíkoven
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na Balíkovnu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem.
  • Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
  • Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo platební kartou. Případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou přímo na našem e-shopu.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky
PPL Parcelsop - 79 Kč
  • Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybraný Parcelshop
  • Aktuálně si můžete vybrat z více než 4000 Parceshopu
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem.
  • Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
PPL Private - 109 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.czV pravé části vložíte číslo balíku do políčka  „Zadejte číslo vaší zásilky“, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
GLS Kurýr - 79 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GLS
  • V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.gls-group.comV pravé části vložíte číslo balíku do políčka  „Zadejte číslo vaší zásilky“, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
GLS - Výdejní místo - 59 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GLS
  • V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.gls-group.comV pravé části vložíte číslo balíku do políčka  „Zadejte číslo vaší zásilky“, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
Balík na poštu - 109 Kč
  • Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat kód, který Vám přijde SMS nebo emailovou zprávou
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • Více informací naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky
Balík Do ruky - 129 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • Více informací naleznete zde
  • Poštovní podmínky naleznete zde
  • Doručujeme pouze na území České republiky
Doporučené psaní - 80-87 Kč

Služba, jejímž prostřednictvím lze spolehlivě zasílat písemná sdělení, dokumenty, knihy a drobné předměty, protože Česká pošta odpovídá za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky paušální náhradou.

Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:

Obyčejné psaní - 31 - 38 Kč
  • Zásilka je zasílána v klasické obálce a doručovatel ji doručí rovnou do poštovní schránky. Listovní zásilky nejsou pojištěny, nelze je vyhledat ve sledování zásilek, hrozí jejich ztráta nebo zničení obsahu z důvodu dlouhého transportu a nelze je reklamovat
  • Dvourychlostní režim doručování
  • ⛔ Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu pošta neodpovídá
  • ⛔ Stvrzení podání – Ne
Osobní odběr v Brně - ZDARMA
  • Osobní odběr zboží při objednávce nad 200 Kč
  • Objednané zboží si můžete i OSOBNĚ převzít v naší kanceláři v Brně
  • Neplatíte žádné další poplatky
  • Upozorňujeme, že na místě není možná platba kartou
  • Adresa: Hněvkovského 65, 617 00 Brno-Komárov  (areál VÚSH)

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

  • Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
  • Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
  • Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči !
  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267