
Způsoby platby
Způsoby dopravy


- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- Maximálni hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
- Více informací naleznete zde
- Doručujeme pouze na území České republiky
- 7300 výdejních míst v ČR
- 1993 výdejních míst na Slovensku
- Doručení do druhého dne
- Sledování zásilek
- SMS + E-mail oznámení
- Reklamační asistent

- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti Zásilkovna
- V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese: www.zasilkovna.cz. V pravé části vložíte číslo balíku do políčka “Kde je moje zásilka?”, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
- Společnost Zásilkovna nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
- Nejčastější dotazy naleznete zde

- Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybranou Balíkovnu
- Aktuálně si můžete vybrat z více než 2000 Balíkoven
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
- Pro zásilku si na Balíkovnu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
- Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem.
- Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
- Objednávku lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo platební kartou. Případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou přímo na našem e-shopu.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Více informací naleznete zde
- Doručujeme pouze na území České republiky

- Zásilka Vám bude doručena běžně do druhého pracovního dne na vybraný Parcelshop
- Aktuálně si můžete vybrat z více než 4000 Parceshopu
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
- Pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem.
- Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- V den doručení obdržíte e-mail a SMS správu s hodinovým časovým oknem
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz. V pravé části vložíte číslo balíku do políčka “Zadejte číslo vaší zásilky”, které je Vám zasláno na email a kliknete na znak lupy.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku

- Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
- O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
- Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
- Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat kód, který Vám přijde SMS nebo emailovou zprávou
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- Více informací naleznete zde
- Doručujeme pouze na území České republiky

- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
- Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, eBankou nebo kartou
- Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky. - V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
- Více informací naleznete zde
- Poštovní podmínky naleznete zde
- Doručujeme pouze na území České republiky

Služba, jejímž prostřednictvím lze spolehlivě zasílat písemná sdělení, dokumenty, knihy a drobné předměty, protože Česká pošta odpovídá za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky paušální náhradou.
Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:
- Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace).
- Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši telefonní linku 954 40 66 99.

- Zásilka je zasílána v klasické obálce a doručovatel ji doručí rovnou do poštovní schránky. Listovní zásilky nejsou pojištěny, nelze je vyhledat ve sledování zásilek, hrozí jejich ztráta nebo zničení obsahu z důvodu dlouhého transportu a nelze je reklamovat
- Dvourychlostní režim doručování
- ⛔ Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu pošta neodpovídá
- ⛔ Stvrzení podání – Ne
- Objednané zboží si můžete i OSOBNĚ převzít v naší kanceláři v Brně
- Neplatíte žádné další poplatky
- Upozorňujeme, že na místě není možná platba kartou
- Adresa: Hněvkovského 65, 617 00 Brno-Komárov (areál VÚSH)
Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
- Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
- Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
- Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči !
- Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.