Způsoby platby
Způsoby dopravy zboží
Zboží odesíláme do 24 h od přijetí objednávky, pokud je platba na dobírku či přes platební bránu GoPay. Při platbě převodem, odesíláme do 24 h od přijetí platby.
Česká republika
- Zásilkovna
- Nejvýhodnější doručení na adresu
- Česká pošta – na adresu
- Česká pošta – balík Na poštu
- Česká pošta – Doporučené psaní
- Osobní odběr ( Křenová 531/69a, Brno, 60200)
Slovensko
- Zásilkovna
- Nejvýhodnější doručení na adresu
- Slovenská pošta – balík na poštu
Zásilkovna
TIP
Kč
69
2589 výdejních míst v ČR
578 výdejních míst na Slovensku
Doručení do druhého dne
Sledování zásilek
SMS + E-mail oznámení
Reklamační asistent
Nejvýhodnější doručení na adresu
POPULÁRNÍ
Kč
109
DPD, In-Time
Sledování zásilek
Doručení do druhého dne
SMS + E-mail oznámení
Česká pošta
Kč
60-150
Sledování zásilek
Doručení 1-4 dní
SMS + E-mail oznámení
Czech Republic: Nejvýhodnější doručení na adresu | 1-3 day(s) |
---|---|
Czech Republic: Doporučené psaní (Prioritní) | 1-3 day(s) |
Czech Republic: Balík Na poštu | 1-3 day(s) |
Czech Republic: Balík Do ruky | 1-3 day(s) |
Czech Republic: 🚚 Doprava zdarma | 1-2 day(s) |
Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
- Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
- Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
- Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči !
- Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.