Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu a zboží. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

    Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte ČP nebo Zásilkovnu. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

    Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na ČP nebo Zásilkovnu, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

    Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s ČP, Zásilkovnou .

    Jak zboží vrátit?

    Reklamační asistent – Zásilkovna.cz

    Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek doma, můžete přijít přímo na pobočku Zásilkovny, kde Vám ho rádi vytisknou. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Zásilkovna je zpoplatněno poplatkem 65 Kč, který Vám bude odečten při vrácení peněz za vrácené zboží.