Změny v objednávce

Je možná změna objednávky?

Některé změny jsou možné, ale vždy je lepší, když své objednávce ještě před odesláním věnujete náležitou pozornost. Jakákoliv následná změna jen prodlužuje termín dodání, komplikuje účetní procesy a bohužel hrozí i riziko chyb. Pokud je již objednávka v procesu výroby, změna je prakticky vyloučená.

Sloučení více objednávek

Toto je změna, kterou děláme opravdu neradi a vyjímečně. Narušuje to náš systém a hrozí, že vaše objednávka bude hodně pozdě doručena. Pokud přesto potřebujete takto velké změny, je lepší původní objednávky stornovat a vytvořit jednu novou. Pokud ale již předchozí objednávky jsou v procesu výroby popř. uhrazeny, účtujeme poplatek ve výši 100 Kč za tuto operaci. Děkujeme za pochopení.

Můžu změnit obrázek nebo text na již vytvořené objednávce?

Pokud je vaše objednávka nová a ještě není v procesu výroby, můžete zažádat o zrušení objednávky a vytvořit si novou. Návrhy u objednávek, které již byly předány do výroby, není možné měnit.

Dodání a placení

Nabízíte doručení zdarma?

Doručení zdarma se vztahuje na standardní objednávky v minimální hodnotě 1499 Kč.

Zde se dozvíte vše o našich poplatcích za dopravu.

Jaké metody platby podporujete?

V současné době náš obchod umožňuje platit převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet) nebo můžete zaplatit pohodlněji online platební kartou prostřednictvím platební brány ComGate (bez nutnosti registrace u této služby). U následujících bank: Raiffeisenbank, Komerční Banky, Fio Banky a mBank mohou klienti platit online platbou z jejich internetového bankovnictví. Pokud máte jinou banku, umožní Vám ComGate přímou platbu kartou. Zneužití dat se v žádném případě bát nemusíte, vše probíhá v šifrované formě. Výhodou platby přes ComGate je i rychlost vyřízení Vaší objednávky, jelikož nemusíme čekat na zdlouhavý převod a objednávku začneme vyřizovat ihned.  Možnost platby při převzetí bohužel musíme takto omezit, vyrábíme zboží každému zákazníkovi na míru, tedy po případném nepřevzetí je zboží dále neprodejné. Proto je nutné u objednávek platit předem.

Nepodařilo se mi zaplatit přes platební bránu, co dělat?

Pokud se Vám nepodaří uhradit objednávku hned napoprvé, nezoufejte. Z platební brány obdržíte notifikaci s odkazem k zaplacení přibližně do 30 minut od odeslání objednávky.

Jak získat stav mé platby?

Vždy, když založíte platbu, tedy se snažíte zaplatit, tak na Váš email dorazí informace o platbě z brány COMGATE a to s předmětem Platba – www.e-cut.cz po kliknutí v emailu na stav objednávky uvidíte, jestli byla platba přijata nebo nezaplacená (pokud je nezaplacená – chvíli počkejte, ale maximálně 2 minuty. Pokud se status nezmění, tak platba selhala a peníze se vám vrátí zpět do cca 2 pracovních dnů). Pokuste se přes odkaz v emailu “zjistit stav platby” o platbu znovu nebo vytvořte novou objednávku.

Založili jste platbu, strhly se Vám peníze, ale stále mi nepřišlo potvrzení o zaplacení?

Zkontrolujte si opět stav platby z emailu od COMGATE. Pokud je tady, že čeká na zaplacení a jste si jistí, že jste zaplatili, tak počkejte cca 15 minut. Je možné, že Vaše platba je podrobena kontrole jiným mechanismem a tedy technicky složitějším, což trvá delší dobu. Pokud ani po tomto čase se nic nestane, tak nás kontaktujte a vše zkontrolujeme.

Proč vrácení trvá nějakou dobu?

Je to z důvodu kontroly. Pravděpodobně algoritmus platební brány vyhodnotil, že platba je neautorizovaná, tedy je nějak podezřelá. Nic to neznamená a je to jenom technika a někdy se to stane. Po opakované platbě by platba měla projít. Je to obranný mechanismus, kdyby se někdo naboural do vašeho účtu nebo platil kartou. Banka tak třeba narazí na to, že je karta kradená nebo se někdo neoprávněně dostal na váš účet, proto vše zkontroluje a kdyby se něco dělo, tak majitele účtu informuje.

Co se stane, když nezaplatím?

Pokud zboží objednáte a nezaplatíte, čekáme 10 dní a následně je objednávka stornována.

Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?
Naše číslo účtu je: 1475560014/3030 (AirBank)
Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.
Kolik stojí poštovné?

Poštovné je počítáno dle váhy a typu produktů ve vašem košíku.

Můžu průběžně sledovat stav mé objednávky?
Po přijetí vaší objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím emailu o jejím aktuálním stavu. Včas se tedy dozvíte, kdy jde vámi vybraný produkt do výroby a kdy je expedován. Poté, co vaši zakázku expedujeme, vám zároveň zašleme kód zásilky, prostřednictvím kterého sami můžete sledovat její pohyb. Kromě toho můžete aktuální stav zjistit této stránce.
Je možné uložení zásilky u české pošty prodloužit nebo balíček znovudoručit?
Ano, jistě, česká pošta všechny tyto služby nabízí. Obraťte se prosím na svou místní pobočku české pošty telefonicky, nebo využijte online žádosti zde.
Kde je faktura?
Nenašli jste ve svém balíku daňový doklad? Tak to je vše v naprostém pořádku! Jelikož šetříme lesy i čas při expedici objednávek, zasíláme fakturu pouze elektronicky jako přílohu emailu s informací o vyřízení a odeslání objednávky. Podívejte se tedy ještě jednou do své emailové schránky a projděte i složky pro spam či hromadnou poštu, pokud byste email s fakturou nedohledali, napište nám, rádi Vám doklad pošleme ještě jednou.
Jak funguje doprava Česká pošta - Balíkovna
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Balíkovna je nová služba České pošty. Vybrané pobočky České Pošty mají vyhrazenou přepážku, kde jsou přednostně vydávány zásilky zaslané prostřednictvím služby Balíkovna. Zásilka je tak vydána mnohem rychleji, než běžné zásilky, současně je tato služba i výrazně levnější. Seznam pošt, které mají vyhrazenou přepážku Balíkovna je v košíku, stačí vybrat požadované město doručení a následně uvidíte seznam pošt, kam je možné zásilku zaslat.

Problémy a reklamace

Nepřišlo mi potvrzení e-mailem

Každou objednávku i změny v objednávce potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli v objednávce správný e-mail, zkontrolujte si prosím váš Spam box. Je velká pravděpodobnost, že náš e-mail skončil ve spamu, přestože to spam samozřejmě není. V případě, že nebudete úspěšní nás kontaktujte a vždy vše společně dohledáme a zajístíme nápravu. Souhrn své objednávky naleznete také na této stránce.

Obdržel/a jsem nesprávné zboží

Pokud jste obdrželi nesprávné zboží nebo nesprávné množství objednaného zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci:

  • Vaše číslo objednávky / zákaznické číslo
  • Důvod Vaší žádosti
  • Číslo objednaného zboží
  • Jaké zboží jste obdrželi v jakém množství
  • Fotografie nesprávného produktu
Proč byla stornována moje objednávka?

Pokud byla vaše objednávka stornována, pravděpodobně jste udělali následující chyby při objednávání:

– Nevyplnili jste, resp. nesprávně vyplnili položku Telefon
– Zadali jste neplatnou adresu doručení
– Zadali jste neplatnou emailovou adresu
– Objednávku s platbou bankovním převodem jste neuhradili do 5 dnů od vytvoření objednávky

Zákazníkům posíláme e-mail s požadavkem na doplnění resp. upřesnění chybných údajů. Jelikož jsou tyto povinné a zákazník neodpoví ve lhůtě do 3 dnů (resp. neuhradí objednávku do 5 dní), objednávka bude stornována.

Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo

Někdy se dodávky zpozdí z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. Pokud se domníváte, že by Vaše zásilka měla být již doručena, zkontrolujte stav doručení pomocí odkazu v e-mailu o odeslání zásilky nebo přejděte na stránky doručovacího partnera a zadejte ID pro sledování zásilky.

Pokud se ve stavu sledování zásilky zobrazí neúplná adresa/nesprávná adresa, měli byste se obrátit přímo na dopravce a problém vyřešit.

Pokud se sledování zastavilo a nebylo několik dní aktualizováno nebo pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na zákaznický servis. .

Připravte si prosím následující údaje, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci:

Vaše objednávka a ID pro sledování / zákaznické číslo
Důvod Vaší žádosti
Žádáte o vrácení peněz nebo výměnu, pokud se zásilka ztratila?

Kontaktujeme doručovatele a zahájíme proces zjišťování místa, kde se zásilka nachází. Víme, že se nemůžete dočkat, až zásilku obdržíte, a proto Vás budeme co nejrychleji informovat.

POZOR! Důležité informace pro ty, kteří si zvolili nejlevnější způsob doručení – Obyčejné psaní

Zásilka je zasílána v klasické obálce a doručovatel ji doručí rovnou do poštovní schránky. Listovní zásilky nejsou pojištěny, nelze je vyhledat ve sledování zásilek, hrozí jejich ztráta nebo zničení obsahu z důvodu dlouhého transportu a nelze je reklamovat.

⛔ Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu pošta neodpovídá – Více info

Nikdo mě před tím neupozornil

Níže zveřejňujeme video, jak funguje objednávkový formulář na našich webových stránkách.

Můžu zboží vrátit pokud se mi nehodí?

Zákonná lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu se nevztahuje na zboží vyrobené či upravené na míru. Veškeré naše produkty vám vyrábíme na základě vašeho návrhu v naší on-line aplikaci jen pro vás a toto zboží není v případě vrácení dále prodejné. Není tedy možné ho bez důvodu vrátit. Zárověň upozorňujeme, že zboží vyrábíme ručně dle orientačního návrhu, který si vytváříte. Nemůžeme tedy garantovat 100% přesné umístění ani nemůžeme zajistit stejné podání barev, jaké vidíte na monitoru či papíru (každý produkt jinak absorbuje barvy apod.) Toto v podstatě není technicky možné zajistit. Přesto se nemusíte obávat, pracují u nás profesionálové, máme nejmodernější vybavení, máme přísnou výstupní kontrolu a tak vždy děláme maximum, které je možné. Samozřejmě máte stále právo na reklamaci v případech, kdybychom vám poslali jinak vadné či poškozené zboží.

Přesto chápeme, že můžete mít jako zákazník pochybnosti. Pokud si tedy nejste jisti, nevytvářejte si objednávky napoprvé s větším množstvím kusů, ale zkuste si nejdříve test jednoho kusu a v případě spokojenosti poté realizujte větší objednávky.

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?

Veškerý porcelán, keramiku a další křehké předměty odesíláme kvalitně zabaleny, včetně pěnové výplně a jako zásilku s označením „křehký“ a takové zásilky jsou tedy proti rozbití pojištěny. V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést zpět na poštu (doporučujeme si případně také zásilku po rozbalení nafotit), kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Pozdější předložení zásilky může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu.

Reklamovaná zásilka se ihned po vyplnění protokolu o škodě vrací k nám spolu s protokolem a my na základě obdržené reklamace vyrobíme a zašleme nový výrobek. Bohužel se jiné řešení nenabízí a opravdu je nutné v případě rozbitých hrnků postupovat touto cestou.

Garantujete přesné rozměry a umístění potisku? Bude můj potisk vždy vypadat jako na obrazovce?

Jelikož je každá objednávka unikátní a vyráběna na míru, jedná se téměř vždy o ruční práci. Z toho důvodu není bohužel možné zaručit přesnost na milimetry. Vaše návrhy vždy zpracováváme co nejpečlivěji a v proporcích vámi zadaných v návrháři. I přes veškerou snahu se můžou ve výrobě vyskytnout drobné odchylky. Pokud si přejete, abychom dodrželi přesné rozměry potisku, vždy si tento požadavek s námi předem vykomunikujte, ještě před tím, než se vaše objednávka dostane do výroby.

Odlišný může být také náhled barev na vašem monitoru. Každá obrazovka má úplně jiné barvy, jas i kontrast. Náhled proto může být zavádějící a konečný výsledek může mít jiný odstín, než jste viděli u sebe doma na monitoru.

Tvorba návrhu

Jak vložit vlastní obrázky, aby výsledný produkt vypadal co nejlépe?
  • Vlastní obrázky můžete vkládat ve formátech .png či .jpg
  • Minimální rozměry obrázku jsou 500×500 px – větší rozlišení se však pozitivně projeví na výsledné kvalitě tisku.
  • Datová velikost souboru by však neměla přesáhnout 2 MB
  • Doporučujeme si obrázek na PC maximálně přiblížit, uvidíte tak i drobné čmouhy a nedokonalosti, které nemusí být na první pohled v návrhu viditelné, po vytištění ale znatelné budou.
  • Jednobarevné plné pozadí lze z vašeho designu odstranit, pokud si s odstraněním nevíte rady, uveďte do poznámky při dokončování objednávky prosbu, že si přejete obrázek bez pozadí.
Je rozlišení mého obrázku dostatečné?

V souvislosti s rozlišením obrázku je třeba zvážit především to, v jaké velikosti si ho přejete vytisknout.

    • příklad: Máme fotografii pořízenou 1 Mpx digitálním fotoaparátem. Obrázek, který má 1280 bodů (pixelů) na šířku a 960 bodů (pixelů) na výšku, chceme vytisknout s rozlišením 300 DPI. Výsledné rozměry obrázku tak budou:

 

    • 1280/300 = 4,27 in (10,84 cm) na šířku

 

    • x

 

    • 960/300 = 3,20 in (8,13 cm) na výšku

 

  • Při manipulaci s velikostí obrázku je tedy třeba myslet na to, že při přílišném zvětšení dochází ke ztrátě kvality tisku.
Bude vidět pozadí obrázku na hrnku?

Pokud máte na obrázku bílé pozadí a zvolíte si bílou barvu produktu, pozadí vidět nebude. Pokud sami odstranění pozadí nezvládnete, není problém pro vás odstranit pozadí, uveďte to prosím do poznámky při dokončování objednávky (podmínkou je jednobarevné pozadí bez stínů či jakýchkoliv objektů).

Pokud nechcete, aby pozadí bylo na produktu viditelné, je třeba dodat obrázek ve formátu png s povolenou průhledností.

V případě, že obrázek v tomto formátu nemáte, máte možnost ho upravit v některém z grafických programů (např. Photoshop, Corel) – nejdříve odstraňte pozadí a poté uložte jako .png formát. Pouze přeuložení do jiného formátu tedy nestačí, je potřeba pozadí nejdříve oříznout.

Přebarvování pozadí do barvy produktu výsledné kvalitě také neprospěje, jelikož se stejně na produkt tisknout bude a je zde veliká pravděpodobnost, že barvu nenamícháte přesně tak, abyste byli s výsledným tiskem spokojeni.

Kontrolujete před tiskem každý návrh?

Bohužel není možné se podrobně zabývat každým návrhem. Pokud jsou nedostatky na první pohled viditelné, snažíme se samozřejmě zákazníka na toto upozornit. Jedná se především o rozmazané obrázky v nedostatečném rozlišení. Co se týče vlastních textů, tak ty si nepročítáme. Zákazník tedy sám ručí za jeho správnost. Stejně tak zákazník ručí za duševní vlastnictví vlastních obrázků. Je třeba dát také pozor na to, aby byly motivy umístěny v rámci potisknutelné plochy. Podklady pro tisk generujeme automaticky, vše mimo tuto plochu bude oříznuto. Z důvodu automatického generování nemáme také možnost do motivů zasahovat. Přejete-li si udělat ještě dodatečnou změnu návrhu, kontaktujte zákaznické oddělení. Pokud objednávka nebyla ještě vyrobena, je možné se domluvit na úpravách.
Zákazníci, kteří si nejsou jisti kvalitou vložených podkladů mohou do komentáře k objednávce uvést prosbu o překontrolování kvality obrázku. Doporučujeme si vlastní obrázky na monitoru co nejvíce přiblížit, lupa často odhalí fleky a další nedostatky, které na první pohled nemusí být vidět, ale budou vytištěny.

Mám návrh v košíku a chci ho ještě upravit. Je to možné?

Ano, v košíku stačí kliknout na vybranou položku a budete přesměrováni zpět do návrháře, kde můžete provést libovolnou změnu. Nový návrh pak opět vložíte do košíku. Původní návrh zůstane v košíku zachován, můžete jej buď odstranit, nebo objednat oba dva.