Nezařazené

Zimní firemní dovolená 9.1. – 17.1.2025

Informace pro zákazníky o plánované firemní dovolené a omezeném provozu e-shopu v termínu od 9.1. do pátku 17.1.2025

 

Vážené zákaznice a vážení zákazníci,

od 9.1. do pátku 17.1.2025  bude provoz e-shopu omezen z důvodu firemní dovolené.

Během této doby nebudeme zpracovávat objednávky, reklamace ani jiné požadavky. Zákaznická podpora bude dostupná pouze na e-mailu, kde na vaše dotazy odpovíme alespoň jednou denně. Pokud plánujete nákup na našem e-shopu, prosíme, vytvořte objednávku včas před tímto termínem, abychom vám mohli zboží doručit rychle, jak je u nás obvyklé.

Poslední expedice objednávek bude probíhat ve středu 8.1.2025 do 17:00. Všechny objednávky a další požadavky přijaté po tomto datu budou postupně zpracovány po našem návratu.

Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost. Budeme se na vás těšit! ❤️

Tým e-shopu E-cut.cz

Slevový kód jako malé poděkování za trpělivost

Jako poděkování za vaši trpělivost během naší dovolené můžete využít slevový kód ZIMA2025 se slevou 7 %. Kód bude platný od 6.1 do 17.1 2025  pro všechny objednávky. Kód se zadává v nákupním košíku při dokončování objednávky, kde zvolíte možnost „Mám slevový kupón a chci ho uplatnit,“ čímž si zobrazíte pole pro zadání tohoto kódu.

Časté otázky

Kdy bude má objednávka doručena?

Vaše objednávky budeme vyřizovat denně až do středy 8.1.2025 do 17:00. Objednávky vytvořené nebo zaplacené po tomto termínu budeme postupně vyřizovat po našem návratu od  20.1.2025. Od pátku 24.1.2024 již plánujeme návrat ke standardnímu vyřizování objednávek obvykle už v den jejich přijetí. Většina našich objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. V případě, že nebudeme schopni objednávku vyřídit do 1-3 pracovních dnů od konce naší firemní dovolené, vás samozřejmě informujeme.

Potřebuji vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží. Jak to vyřešit?

V období firemní dovolené bude bohužel omezeno i vyřizování těchto požadavků. Pro co nejrychlejší vyřízení těchto požadavků doporučujeme zaslat je tak, aby nám byly doručeny před termínem firemní dovolené nebo až po něm, jelikož nebudeme schopni přebírat zásilky ani je vyzvedávat z výdejních míst. Buďte však bez obav, lhůty pro uplatnění práv budou automaticky prodlouženy a po našem návratu vše vyřídíme k vaší spokojenosti co nejrychleji to půjde.

Lze se s někým poradit i během omezeného provozu?

Ano, zákaznická podpora bude v omezené míře dostupná na e-mailu, kde vám budeme pravidelně odpovídat na vaše otázky podle možností, alespoň jednou denně. Plné obnovení zákaznické podpory plánujeme opět od pátku 24.1.2025.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak funguje systém hodnocení?

Jak funguje systém hodnocení?
Abyste se mohli lépe rozhodovat při vašem nákupu a zároveň jsme od vás dostali zpětnou vazbu, zavedli jsme systém hodnocení kvality.
Každý náš zákazník obdrží po expedici anketní dotazník, ve kterém může vyplnit svoji spokojenost (nebo nespokojenost) s kvalitou produktu. Všechny zde uvedené komentáře jsou tedy reálné a nejsou námi upravovány.

Jak hodnocení chápat a jak na něj reagujeme?
Nejdříve se podívejte na celkový počet hodnocení (hvězdičky) a poté konkrétní komentáře. Celkový počet hodnocení se nemusí shodovat s počtem komentářů, jelikož velké množství zákazníků žádný komentář nezanechá. Počet hvězd je tedy pro Vás rychlým vodítkem o kvalitě produktu a spokojenosti zákazníků.

Mezi komentáři naleznete jak kladné (kterých si samozřejmě vážíme), tak i záporné, na které vždy zákazník dostane individuální odpověď a řešení problému. Jelikož se jedná o komunikaci osobního charakteru, není zde pochopitelně zveřejňována. Proto si nepleťte toto hodnocení s diskusním fórem.
Jelikož vyrábíme každému zákazníkovi zboží na míru, může se stát, že uděláme chybu, popř. měl zákazník jiné očekávání. Vždy se snažíme vše vyřešit ve prospěch zákazníka (tzn. chybu opravit, vyměnit nebo vrátit peníze) a získat tak narušenou důvěru zpět.