Nezařazené

Listopadová akce: Doručení přes Balíkovnu jen za 39 Kč!

Celý listopad nabízíme doručení na výdejní místa Balíkovny – včetně boxů a Alzaboxů – za 39 Kč.

Upozorňujeme však, že v období Black Friday mohou být Alzaboxy přeplněné. V takovém případě bude váš balíček automaticky doručen na nejbližší dostupné výdejní místo. Doporučujeme proto zvážit volbu výdejního místa, abyste svůj balíček získali co nejrychleji!

Využijte výhod Balíkovny:

  • Tisíce výdejních míst po celé ČR – vyzvedni si zásilku, kde se ti to hodí.
  • Flexibilní vyzvednutí – vyzvedni si zásilku kdykoliv během otevírací doby.
  • Sledování zásilky online – měj přehled o své zásilce kdykoliv a kdekoliv.

Ukončení akce je 30.11.2024 v 18h.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak funguje systém hodnocení?

Jak funguje systém hodnocení?
Abyste se mohli lépe rozhodovat při vašem nákupu a zároveň jsme od vás dostali zpětnou vazbu, zavedli jsme systém hodnocení kvality.
Každý náš zákazník obdrží po expedici anketní dotazník, ve kterém může vyplnit svoji spokojenost (nebo nespokojenost) s kvalitou produktu. Všechny zde uvedené komentáře jsou tedy reálné a nejsou námi upravovány.

Jak hodnocení chápat a jak na něj reagujeme?
Nejdříve se podívejte na celkový počet hodnocení (hvězdičky) a poté konkrétní komentáře. Celkový počet hodnocení se nemusí shodovat s počtem komentářů, jelikož velké množství zákazníků žádný komentář nezanechá. Počet hvězd je tedy pro Vás rychlým vodítkem o kvalitě produktu a spokojenosti zákazníků.

Mezi komentáři naleznete jak kladné (kterých si samozřejmě vážíme), tak i záporné, na které vždy zákazník dostane individuální odpověď a řešení problému. Jelikož se jedná o komunikaci osobního charakteru, není zde pochopitelně zveřejňována. Proto si nepleťte toto hodnocení s diskusním fórem.
Jelikož vyrábíme každému zákazníkovi zboží na míru, může se stát, že uděláme chybu, popř. měl zákazník jiné očekávání. Vždy se snažíme vše vyřešit ve prospěch zákazníka (tzn. chybu opravit, vyměnit nebo vrátit peníze) a získat tak narušenou důvěru zpět.