Samolepka Baby And Dog On Board

(Hodnocení: 21)

Od 77 121 

Originální samolepka na auto Baby And Dog On Board.

  • Kvalitní PVC fólie s životností až 5 let
  • Odolná vůči vodě, povětrnostním podmínkám, UV záření a automyčkám
  • Samolepky vyrábíme ihned po zadání objednávky

Předpokládaný termín doručení: 28.01 (Út) - 29.01 (St)
Předpokládaný termín doručení: 28.01 (Út) - 29.01 (St)
Předpokládaný termín doručení: 28.01 (Út) - 29.01 (St)
Předpokládaný termín doručení: 28.01 (Út) - 29.01 (St)
Možnosti doručení

Množství Cena Sleva
2-4 73  5%
5-9 69  10%
10-19 65  15%
20-69 62  20%
70+ 58  25%
Popis

Originální samolepka na auto Baby And Dog On Board.

Pěkný způsob, jak nahlásit důležité cestující v autě! Lepí se na vnější stranu skla.

 

Jak nalepit samolepku Dítě a pes v autě:

1. Při lepení by měla být teplota vzduchu nad + 5 ° C. V chladném období to lze například udělat v myčce aut nebo na teplém parkovišti.

2. Sklo, na které budete nalepovat nálepku, by mělo být čisté a suché. Nebude se lepit na mokré, mastné, špinavé a prašné povrchy.

3. Chcete-li zlepšit přilepení nálepky a také odstranit veškerý vzduch zpod ní, vyžehlte ji plastovou kartou.

Parametry
Hmotnost 0.03 kg
Barva

Bílá

,

Bílá (matná)

,

Černá

,

Černá (matná)

,

Červená (matná)

,

Modrá

,

Modrá (matná)

,

Ohnivě červená

,

Oranžová

,

Růžová

,

Růžová (matná)

,

Šedá

,

Zelená

,

Žlutá

,

Žlutá (matná)

Lepidlo

Rozpustný polyakrylát, permanentní

Materiál

PVC

Výrobce

E-cut.cz

Země výroby

Česká republika

Rozměr (cm)

15×13

,

18×15

,

22×20

Heuréka recenze
Nejsou k dispozici žádné recenze produktů.
Dotaz na produkt
Jak nalepit samolepku
Samolepka Baby And Dog On Board - jak nalepit
Jak nalepit samolepku - 4 snadné kroky
Jak nalepit samolepku - 4 snadné kroky
1.

Příprava podkladu k nalepení samolepky

Lepený povrch si připravíme - dokonale jej vyčistíme, v ideálním případě jej můžeme odmastit, aby se samolepka mohla co nejlépe přilepit k podkladu. Nejvhodnější teplota k lepení je 20-25°C

2.

Příprava samolepky

Samolepku položíme na pevný podklad a přihladíme ji přes přenosovou fólii, aby bylo jednodušší přenést jednotlivé části samolepky z podkladového papíru na přenosovou fólii.

3.

Oddělení podkladového papíru

Otočíme samolepku podkladovým papírem vzhůru a opatrně se snažíme podkladový papír sejmout. Postupujeme opatrně z jednoho rohu samolepky.

Pokud se během oddělování některé části nepřenesou, vrátíme podkladový papír zpět, místo přitlačíme a postup opakujeme, dokud nedojde k bezchybnému přenesení všech částí samolepky.

4.

Umístění samolepky

Po sejmutí podkladového papíru si vybereme místo, kde samolepku nalepíme. Opatrně ji k požadovanému místu přiložíme a přitlačíme ji stěrkou nebo kartou, abychom vytlačili vzduch.

5.

Odstranění přenosové fólie

Nyní opatrně odstraníme přenosovou fólii ze samolepky. Začneme z rohu a sledujeme, zda-li se všechny části samolepky bezchybně přenesly.

Pokud se některá část nepřilepila, vrátíme přenosovou fólii zpět a místo přitlačíme. Následně opět opatrně oddělujeme přenosovou fólii. Doporučujeme přenosovou fólii sundávat pod co nejvyšším možným úhlem, nikdy ne kolmo k samolepce.

6.

Samolepka je nalepena

Po odstranění přenosové fólie zůstane na požadovaném místě pouze Vámi vybraný motiv samolepky bez pozadí. Jednotlivé části samolepky nejsou nijak spojeny. Maximální přilnavosti dosáhne samolepka po 24 hodinách. Během této doby by neměla být vystavena vodě.

21 recenzí Samolepka Baby And Dog On Board

  1. Sebastian Ověřený nákup

    Super obchod!!!

  2. Adam Ověřený nákup

    Spokojenost, doporučuji

  3. Darja Ověřený nákup

    Super obchod!!!

  4. Prokop Ověřený nákup

    Naprostá spokojenost!! Zboží odpovídá popisu, vše super 🙂

  5. Martina Ověřený nákup

    Velmi rychlá expedice, super zboží za super cenu!

  6. Teodor Ověřený nákup

    Zboží krásné, originální, doručení ULTRArychlé, vše v pořádku.

  7. Eliška Ověřený nákup

    Rychlé vyřízení, spokojenost

  8. Michal Ověřený nákup

    Krásné zbozi, výborná komunikace.

  9. Viktor Ověřený nákup

    Spokojenost, doporučuji 🎉

  10. Viktor Ověřený nákup

    Rychlé vyřízení. Velká spokojenost

  11. Amélie Ověřený nákup

    Vše v pořádku, perfektní komunikace a vstřícnost

  12. Nelly Ověřený nákup

    Opravdu rychlé doručení

  13. Hynek Ověřený nákup

    Perfektní samolepka !!!!

  14. Valérie Ověřený nákup

    Skvělá samolepka na auto ❤️

  15. Denisa Ověřený nákup

    Rychlost výroby a doručení + kvalita samolepek

  16. Leontýna Ověřený nákup

    Vše OK

  17. Daniel Ověřený nákup

    Super obchod , není co vytknout , kvalita samolepek , ceny , komunikace vše ok.

  18. David Ověřený nákup

    Rychlost výroby a doručení + kvalita samolepek

  19. Magdalena Ověřený nákup

    Rychlé dodání. Spokojenost. Vše OK.

  20. Sára Ověřený nákup

    Rychlý a spolehlivý obchod

  21. Vlasta Š Ověřený nákup

    Skvělá samolepka na auto ❤️

Přidat recenzi

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak funguje systém hodnocení?

Jak funguje systém hodnocení?
Abyste se mohli lépe rozhodovat při vašem nákupu a zároveň jsme od vás dostali zpětnou vazbu, zavedli jsme systém hodnocení kvality.
Každý náš zákazník obdrží po expedici anketní dotazník, ve kterém může vyplnit svoji spokojenost (nebo nespokojenost) s kvalitou produktu. Všechny zde uvedené komentáře jsou tedy reálné a nejsou námi upravovány.

Jak hodnocení chápat a jak na něj reagujeme?
Nejdříve se podívejte na celkový počet hodnocení (hvězdičky) a poté konkrétní komentáře. Celkový počet hodnocení se nemusí shodovat s počtem komentářů, jelikož velké množství zákazníků žádný komentář nezanechá. Počet hvězd je tedy pro Vás rychlým vodítkem o kvalitě produktu a spokojenosti zákazníků.

Mezi komentáři naleznete jak kladné (kterých si samozřejmě vážíme), tak i záporné, na které vždy zákazník dostane individuální odpověď a řešení problému. Jelikož se jedná o komunikaci osobního charakteru, není zde pochopitelně zveřejňována. Proto si nepleťte toto hodnocení s diskusním fórem.
Jelikož vyrábíme každému zákazníkovi zboží na míru, může se stát, že uděláme chybu, popř. měl zákazník jiné očekávání. Vždy se snažíme vše vyřešit ve prospěch zákazníka (tzn. chybu opravit, vyměnit nebo vrátit peníze) a získat tak narušenou důvěru zpět.