Zimní firemní dovolená 9.1. – 17.1.2025

Informace pro zákazníky o plánované firemní dovolené a omezeném provozu e-shopu v termínu od 9.1. do pátku 17.1.2025

 

Vážené zákaznice a vážení zákazníci,

od 9.1. do pátku 17.1.2025  bude provoz e-shopu omezen z důvodu firemní dovolené.

Během této doby nebudeme zpracovávat objednávky, reklamace ani jiné požadavky. Zákaznická podpora bude dostupná pouze na e-mailu, kde na vaše dotazy odpovíme alespoň jednou denně. Pokud plánujete nákup na našem e-shopu, prosíme, vytvořte objednávku včas před tímto termínem, abychom vám mohli zboží doručit rychle, jak je u nás obvyklé.

Poslední expedice objednávek bude probíhat ve středu 8.1.2025 do 17:00. Všechny objednávky a další požadavky přijaté po tomto datu budou postupně zpracovány po našem návratu.

Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost. Budeme se na vás těšit! ❤️

Tým e-shopu E-cut.cz

Slevový kód jako malé poděkování za trpělivost

Jako poděkování za vaši trpělivost během naší dovolené můžete využít slevový kód ZIMA2025 se slevou 7 %. Kód bude platný od 6.1 do 17.1 2025  pro všechny objednávky. Kód se zadává v nákupním košíku při dokončování objednávky, kde zvolíte možnost “Mám slevový kupón a chci ho uplatnit,” čímž si zobrazíte pole pro zadání tohoto kódu.

Časté otázky

Kdy bude má objednávka doručena?

Vaše objednávky budeme vyřizovat denně až do středy 8.1.2025 do 17:00. Objednávky vytvořené nebo zaplacené po tomto termínu budeme postupně vyřizovat po našem návratu od  20.1.2025. Od pátku 24.1.2024 již plánujeme návrat ke standardnímu vyřizování objednávek obvykle už v den jejich přijetí. Většina našich objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. V případě, že nebudeme schopni objednávku vyřídit do 1-3 pracovních dnů od konce naší firemní dovolené, vás samozřejmě informujeme.

Potřebuji vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží. Jak to vyřešit?

V období firemní dovolené bude bohužel omezeno i vyřizování těchto požadavků. Pro co nejrychlejší vyřízení těchto požadavků doporučujeme zaslat je tak, aby nám byly doručeny před termínem firemní dovolené nebo až po něm, jelikož nebudeme schopni přebírat zásilky ani je vyzvedávat z výdejních míst. Buďte však bez obav, lhůty pro uplatnění práv budou automaticky prodlouženy a po našem návratu vše vyřídíme k vaší spokojenosti co nejrychleji to půjde.

Lze se s někým poradit i během omezeného provozu?

Ano, zákaznická podpora bude v omezené míře dostupná na e-mailu, kde vám budeme pravidelně odpovídat na vaše otázky podle možností, alespoň jednou denně. Plné obnovení zákaznické podpory plánujeme opět od pátku 24.1.2025.

Možné zpoždění zásilek přes Českou poštu

Vážení zákazníci, z důvodu přetížení doručovacích služeb z důvodu předvánočního shonu může docházet k mírnému prodloužení doručování objednávek přes Českou poštu (Balíkovnu). Číslo pro sledování zásilky posíláme do emailu, ale najdete ho i ve svém zákaznickém účtu na eshopu.

Pro rychlé doručení doporučujeme využít dopravu přes GLS, PPL nebo Zásilkovnu.

Děkujeme za pochopení.

Listopadová akce: Doručení přes Balíkovnu jen za 39 Kč!

Celý listopad nabízíme doručení na výdejní místa Balíkovny – včetně boxů a Alzaboxů – za 39 Kč.

Upozorňujeme však, že v období Black Friday mohou být Alzaboxy přeplněné. V takovém případě bude váš balíček automaticky doručen na nejbližší dostupné výdejní místo. Doporučujeme proto zvážit volbu výdejního místa, abyste svůj balíček získali co nejrychleji!

Využijte výhod Balíkovny:

  • Tisíce výdejních míst po celé ČR – vyzvedni si zásilku, kde se ti to hodí.
  • Flexibilní vyzvednutí – vyzvedni si zásilku kdykoliv během otevírací doby.
  • Sledování zásilky online – měj přehled o své zásilce kdykoliv a kdekoliv.

Ukončení akce je 30.11.2024 v 18h.

Letní firemní dovolená 14.8. – 30.8.2024

Informace pro zákazníky o plánované firemní dovolené a omezeném provozu e-shopu v termínu od středy 14.8. do pátku 30.8.2024

 

Vážené zákaznice a vážení zákazníci,

od středy 14.8 do pátku 30.8.2024  bude provoz e-shopu omezen z důvodu firemní dovolené.

Během této doby nebudeme zpracovávat objednávky, reklamace ani jiné požadavky. Zákaznická podpora bude dostupná pouze na e-mailu, kde na vaše dotazy odpovíme alespoň jednou denně. Pokud plánujete nákup na našem e-shopu, prosíme, vytvořte objednávku včas před tímto termínem, abychom vám mohli zboží doručit rychle, jak je u nás obvyklé.

Poslední expedice objednávek bude probíhat v úterý 13.8.2024 do 12:00. Všechny objednávky a další požadavky přijaté po tomto datu budou postupně zpracovány po našem návratu.

Děkujeme za vaše pochopení a trpělivost. Budeme se na vás těšit! ❤️

Tým e-shopu E-cut.cz

Slevový kód jako malé poděkování za trpělivost

Jako poděkování za vaši trpělivost během naší dovolené můžete využít slevový kód LETO2024 se slevou 7 %. Kód bude platný od 9.8 do 30.8 2024  pro všechny objednávky. Kód se zadává v nákupním košíku při dokončování objednávky, kde zvolíte možnost “Mám slevový kupón a chci ho uplatnit,” čímž si zobrazíte pole pro zadání tohoto kódu.

Časté otázky

Kdy bude má objednávka doručena?

Vaše objednávky budeme vyřizovat denně až do úterý 13.8.2024 do 12:00. Objednávky vytvořené nebo zaplacené po tomto termínu budeme postupně vyřizovat po našem návratu od  3.9.2024. Od pátku 6.9.2024 již plánujeme návrat ke standardnímu vyřizování objednávek obvykle už v den jejich přijetí. Většina našich objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. V případě, že nebudeme schopni objednávku vyřídit do 1-3 pracovních dnů od konce naší firemní dovolené, vás samozřejmě informujeme.

Potřebuji vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží. Jak to vyřešit?

V období firemní dovolené bude bohužel omezeno i vyřizování těchto požadavků. Pro co nejrychlejší vyřízení těchto požadavků doporučujeme zaslat je tak, aby nám byly doručeny před termínem firemní dovolené nebo až po něm, jelikož nebudeme schopni přebírat zásilky ani je vyzvedávat z výdejních míst. Buďte však bez obav, lhůty pro uplatnění práv budou automaticky prodlouženy a po našem návratu vše vyřídíme k vaší spokojenosti co nejrychleji to půjde.

Lze se s někým poradit i během omezeného provozu?

Ano, zákaznická podpora bude v omezené míře dostupná na e-mailu, kde vám budeme pravidelně odpovídat na vaše otázky podle možností, alespoň jednou denně. Plné obnovení zákaznické podpory plánujeme opět od pátku 6.9.2024.