Pro snadné a pohodlné používání našeho e-shopu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Příjmout".
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jak funguje systém hodnocení?
Abyste se mohli lépe rozhodovat při vašem nákupu a zároveň jsme od vás dostali zpětnou vazbu, zavedli jsme systém hodnocení kvality.
Každý náš zákazník obdrží po expedici anketní dotazník, ve kterém může vyplnit svoji spokojenost (nebo nespokojenost) s kvalitou produktu. Všechny zde uvedené komentáře jsou tedy reálné a nejsou námi upravovány.
Jak hodnocení chápat a jak na něj reagujeme?
Nejdříve se podívejte na celkový počet hodnocení (hvězdičky) a poté konkrétní komentáře. Celkový počet hodnocení se nemusí shodovat s počtem komentářů, jelikož velké množství zákazníků žádný komentář nezanechá. Počet hvězd je tedy pro Vás rychlým vodítkem o kvalitě produktu a spokojenosti zákazníků.
Mezi komentáři naleznete jak kladné (kterých si samozřejmě vážíme), tak i záporné, na které vždy zákazník dostane individuální odpověď a řešení problému. Jelikož se jedná o komunikaci osobního charakteru, není zde pochopitelně zveřejňována. Proto si nepleťte toto hodnocení s diskusním fórem.
Jelikož vyrábíme každému zákazníkovi zboží na míru, může se stát, že uděláme chybu, popř. měl zákazník jiné očekávání. Vždy se snažíme vše vyřešit ve prospěch zákazníka (tzn. chybu opravit, vyměnit nebo vrátit peníze) a získat tak narušenou důvěru zpět.